wtorek, 16 lipca 2013

Wyniki: No.6!

Bogowie, całkowicie zapomniałam :(
Przepraszam, że dopiero we wtorek, ale mam teraz masę spraw na głowie, w tym moją domową małpkę (czyt. brata). Nie chcę zapeszać, ale najpóźniej jutro możecie się spodziewać kolejnej dawki informacji o Japonii :)
Jeśli chodzi o No.6, to tutaj odpowiedzi są bardzo zróżnicowane. Anime obejrzały 3 osoby spośród ankietowanych (łohoho, ale to fajnie brzmi), drugie tyle chce to obejrzeć. Dwie osoby nie tkną No.6 ni kijem ni patykiem, a jedna osoba właśnie to ogląda.
Połowa z was twierdzi, że anime jest dobre (dwie osoby), jedna że jest genialne, a pozostałe 25% oceniło je na "może być".
 
W tym tygodniu: Great Teacher Onizuka!


1 komentarz:

  1. GTO :D <3 Aż mi się gęba sama ucieszyła jak zobaczyłam tą ankiete ^.^
    No i z niecierpliwością oczekuje kolejnych nowinek o Japonii na waszym blogu, muszę przyznać że zawsze opisujecie ciekawe zagadnienia ;)

    OdpowiedzUsuń