wtorek, 30 lipca 2013

Wyniki: Hataraku Maou-sama!

Trzy osoby obejrzały, z czego dwie oceniły anime jako dobre, a pozostała jedna osoba nic nie wskazała ;p Kolejne dwie nie chcą obejrzeć Hataraku Maou-sama, zaznaczyły też że nie mają zdania w tej sprawie.
Gomenasai ;_; Kompletnie nie mam chęci do pisania tego bloga - aktualnie czytam książki (a co mi tam - zrobię reklamę portalowi, który mnie ostatnio urzekł - Lubimy czytać. Jeśli ktoś ma konto, to zapraszam do znajomych - chętnie z kimś popiszę) i opycham się lodami. Mam nadzieję że ten chwilowy zastój jest spowodowany tylko upałem :)
Arisu jest na wakacjach gdzieśtam i nie wiem, kiedy wróci albo coś napisze. Jesteście zdani na mojego lenia :D

W tym tygodniu: Hellsing! (już widzę jak Arisu się cieszy ;D)

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award ^^ Szczegóły w tej notce:

    http://w-moim-wymarzonym-swiecie.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, za hataraku no moau-sama. Sama to poleciłam, z nie zdążyłam zagłosować T.T Ironia losu...

    OdpowiedzUsuń