czwartek, 27 czerwca 2013

Ankiety

Doszłam do wniosku, że żeby na blogu nie było za nudno i żebyście mieli okazję częściej tu zaglądać (xD), będziemy robiły z Arisu ankiety dotyczące różnych anime. Będą pokazywać, jaką popularnością się cieszą.
Równocześnie z jedną ankietą będzie wychodziła druga, dla tych, który obejrzeli, i oni ocenią te anime w skali od 1 do 4 (myślę, że większa skala nie będzie potrzebna)
Co tydzień w niedzielę lub poniedziałek będę kończyć ankiety i przedstawiać wyniki w poście.
W tym tygodniu: Shingeki no kyojin!
(jeśli obejrzeliście 12/13 odcinków, to śmiało zaznaczajcie "obejrzałam")

No nie mogłam się powstrzymać po prostu :D

3 komentarze:

  1. Aaaa < 33 Kocham, kocham, koooooocham < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham i obejrzałam oraz czytam mangę. Oceniłabym w skali 1/4 na 4 bo czemu nie? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł z tymi ankietami ;) a co do anime ... nie widziałam i nie znajduje się na liście do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń