wtorek, 14 stycznia 2014

Wyniki: Naruto!

Muszę powiedzieć, że nieźle mnie zaskoczyliście, wydawało mi się, że Naruto sięgnie po nasz tron, a tu taka niespodzianka :). 28% z was uważa Naruto za genialne anime, dla 42% jest dobre, a 14% twierdzi, że może być. 4 osoby obejrzały, 2 są w trakcie oglądania a 1 chce obejrzeć.
Daje nam to wynik 3.16/4, a więc Naruto stoi na równi z Hellsing'iem na 5 pozycji.

W tym tygodniu: Amnesia!

Z 2014 zmienia się trochę system oceniania, teraz będziecie mieli do dyspozycji 5 różnych ocen, z których będę wyciągać średnią (więc będzie nowy ranking). Myślałam nad anime, które już zostały wymienione w poprzednim rankingu i myślę, że można zrobić kolejne ankiety na ich temat, ale dopiero za jakiś czas. Znika też odpowiedź 'nie mam zdania', bo w sumie nic to nie wnosi, a jeśli ktoś chce zobaczyć oceny innych, może kliknąc na 'pokaż wyniki'. To tyle z nowości.
Planujemy z An wielki powrót w 2014, życzcie nam szczęścia :)

1 komentarz:

  1. Naruto to dobre anime, byłoby jeszcze lepsze, gdyby nie te fillery :3 A o Amnesii widziałam sporo negatywnych opinii, ponoć dno xD

    OdpowiedzUsuń