sobota, 21 września 2013

Liebster Blog Award!

Otrzymałyśmy nominację do Liebster Award od Anna Belle z bloga Centrum Mangi i Anime. Dzięki :) Nie będziemy nominować kolejnych osób, tylko odpowiemy na pytania ;)

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osoby, która cię nominowała. Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Odpowiedzi:
1. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Dostałam propozycję od koleżanki z gry, która postanowiła założyć swojego bloga o Japonii i anime, ale nie chciała prowadzić go sama. Keetsuta się wycofała, ale blog pozostał. 

2. Masz jakieś zainteresowania?
Uwielbiam czytać ksiązki, chodzić po górach. Trenuję sztukę walki mieczem shinkendo i amatorsko piszę :)

3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

4. Czytałeś/oglądałeś serię o Harrym Potterze?
Grzechem byłoby tego nie zrobić xD Obejrzałam wszystkie filmy, przeczytałam książki. Potteromania mnie nie minęła. Mam nawet w obserwowanych taki jeden blog o Harrym.

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Trudno wybrać jedną, ale uwielbiam "Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet", "Miasteczko Salem", serię Pieśń Lodu i Ognia oraz cykl Sapkowskiego o Wiedźminie. A książka, z której czytam jedno zdanie na dobre rozpoczęcie dnia i która ma zaszczytne miejsce na mojej półce, to "Mistrz i Małgorzata" :)

6. Jaki jest twój ulubiony film?
Właściwie to nie mam takiego. Raczej rzadko oglądam filmy, ale uwielbiam amerykańskie seriale.

7. Jesteś od czegoś uzależniona?
Zielonej herbaty, książek i muzyki Queen ;p

8. Ulubione anime?
Jest ich parę, ale najbardziej lubię FT i Naruto.

9. Ulubiona manga?
Fairy Tail i Prophecy.

10. Ulubiona potrawa?
Tiramisu! W ogóle kocham wszystkie ciasta, ciastka i ciasteczka, czekolady i takie tam :)

11. Jak długo prowadzisz bloga?
Zaczęłam blogować już jakieś dwa lata temu na onecie, ale z braku chęci i jakiejkolwiek motywacji przestałam. Na blogspocie od marca tego roku.

Straciłam już chyba jakąkolwiek wiarę w to, że Arisu wróci, więc odpowiadałam tylko ja. Przepraszam za te braki w notkach.. mam parę tematów, ale nie umiem się za nie zabrać. Co jednak nie oznacza, że blog został zawieszony, co to to nie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz